Jak złożyć zamówienie ?
Wybierz jeden z produktów z naszej oferty i kliknij "do koszyka". Wskaż rodzaj dostawy, oraz wybierz metodę płatności a następnie kliknij "zamawiam".
Wybierz jedną z trzech dostępnych opcji :
zakupy bez rejestracji,
zakupy z rejestracją,
jeśli byłeś już naszym klientem zaloguj się za pomocą loginu i hasła.
W przypadku zakup bez rejestracji podaj swoje dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, adres dostawy.
Złożone zamówienie potwierdza e-mail wysłany na Twoją skrzynkę.
Jak dokonać płatności ?
Płatności możesz dokonać na 3 różne sposoby :
przelew błyskawiczny
BLIK
przelew tradycyjny
Jaki jest czas dostawy ?
Czas dostawy zależy od wybranego produktu.
Szczegółowe informację zawarte są na karcie wybranego produktu.
Jak anulować złożone zamówienie ?
Aby anulować złożone już zamówienie, napisz na adres mailowy kontakt@clmeble.pl
Czy wnosimy meble ?
Kurierzy, którzy dostarczają dla was meble, nie mają obowiązku ich wnoszenia.
Dlatego należy zapewnić odpowiednią ilość osób w celu odebrania mebli i wniesienia ich do domu.
Jak zwrócić towar ?
Jeśli nie jesteś zadowolony ze swoich zakupów, odeślij go nam, a my zwrócimy twoje pieniądze.
W ciągu 14 dni musisz poinformować nas o zwrocie i odesłać zakupiony towar.
Pamiętaj ! Zwracany towar musi być starannie zabezpieczony, nie może on również nosić śladów użytkowania.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje"
Jak zareklamować towar ?
Aby reklamować zakupiony towar, udaj się do zakładki "Zwroty i reklamcje" w której przygotowana jest instrukcja.