clmeble.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Pomieszczenia

🌾 Darmowy transport od 499 zł 🌾 

Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu ?

 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

 

Dokonaj zwrotu

 

 

Jak zareklamować towar ?

 

Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację wypełnij formularz reklamacyjny.

Opisz dokładnie, jaki mebel reklamujesz, którego elementu dotyczy reklamacja, opisz uszkodzenie, załącz jego zdjęcia i wyślij na nasz adres e-mail - reklamacja@clmeble.pl

W przypadku uszkodzenia paczki w transporcie potrzebny będzie również protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.

 

Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj

 

Jakie informacje będziesz potrzebował ?

Do rozpatrzenia Twojej reklamacji niezbędne będą:

Numer faktury,

Nazwa reklamowanego mebla, jego indeks lub numer elementu ,

Dokładny opis wady/uszkodzenia mebla,

Zdjęcie uszkodzonego elementu mebla

Jeśli zauważyłeś uszkodzenie opakowania zewnętrznego spowodowane transportem, do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz koniecznie protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.

 

Jak wygląda realizacji reklamacji ?

Po złożeniu reklamacji, na adres e-mail podany podczas składania reklamacji, otrzymasz potwierdzenie jej złożenia.

Dokładnie sprawdzimy twój wniosek i zapoznamy się ze sprawą.

W ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach w realizacji reklamacji.

Na tym etapie również możemy poprosić Cię o przesłanie dodatkowych informacji, które będą niezbędne do realizacji reklamacji.

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium